dimarts, 27 d’abril de 2010

La medusa



     Quan tenia 9 anys un dia ,vaig anar a la platja. El primer que mon pare va fer va ser desmuntar la motxilla, va traure la tovallola, el protector solar, va ficar el para-sol i jo vaig agafar la pilota de futbol, mon pare i jo varem fer dos porteries amb les xancles i aleshores jugarem un partit  i quan em tirí per a parar la pilota em vaig plenar de sorra, fins al cap. Corrent aní a l'aigua i em vaig netejar tot el cos i ja que estava allí vaig aprofitar per a nadar un poc.

    De sobte vaig sentir un picor en la cama i quan la vaig mirar  vaig vore una medusa i em vaig eixir ràpidament de l'aigua i mon pare va vore que em rascava la cama i em va dir que què passava, aleshores jo li vaig contestar que m'havia picat una medusa i mon pare em va dur rapidament a la Creu Roja i els infermers em ficaren una crema que em va alibiar moltíssim. Quan vaig arribar a casa la meua iaia em va vore la cama i es va espantar molt.
                                                                                                                 Alex