dilluns, 3 de maig de 2010

Les sabates

La meua iaia em va contar una vegada que jo quan era petita sempre que anava en el carro em llevava les sabates. Aleshores la meua iaia em va portar a una sabateria. La meua iaia li va contar a una dependenta que sempre em llevava les sabates, i li va donar unes sabates que "se suposava" que eren molt difícil de llevar. La dependenta li va dir que abans de comprar-les que passejarem per el carrer a veure com anava i això vam fer. Al caminar un poc pel carrer me les vaig tornar a llevar. La meua iaia va agafar les sabates i li va dir a la dependenta: " No les vull , se les ha llevat ".
Però que volia que  fera si m'agradava portar els peus destapats!
                                                                                                                   Ana