dijous, 6 de maig de 2010

La meua anècdota

Tot va passar quan jo tenia 2 anys i ma mare m'havia portat a Colòmbia . Ella em va contar que estàvem a la casa dels meus avis i que vivien en le tercera planta d'un edifici . A la quarta planta estava la terrassa . El meu avi em portava tots els matins per a regar les plantes i donar un plàtan als pardalets que s'hi acostaven allí a menjar .

Un d'aquells diesja havíem baixat i el meu avi havia deixat la porta oberta i per baixar les escales i havia una reixa de seguretat . Ma mare estava a la cuina preparant alguna cosa i de sobte li preguntà al meu avi que on estava jo i ell va contestar que no sabia res, ma mare començà a buscar-me per tot el pis i al no trobar-me va eixir a la porta cridant-me desesperada i de sobte em va vore baixant les escales ... ¡ m'havia colat entre els barrots ! Ja havia baixat un pis i per sort no em vaig caure pel forat de les escales ¡ quin ensurt per a ma mare !

                                                                                           Lucía