dimarts, 11 de maig de 2010

La meua anècdota

    Un dia , el meu iaio es va anar de passeig i els meues pares s'havien  anat al cine i jo em vaig quedar a soles. En eixe moment vaig fer de tot :  una escala amb palletes que arribava fins al sòl  i això que jo vivia en un 3er pis. Després vaig tirar avions de paper per la finestra pero em vaig recordar que això era molt dolent per al planeta, així que vaig baixar al carrer i els vaig arreplegar tots.

Després  vaig agafar un llibre dels meus pares que es deia Trampes dels Inques i vaig vore qu hi havia una gran quantitat de coses que eren molt interessants com per exemple "com burlar a uns guardies"o també "com posar trampes per als peus" i així em vaig posar a prepara trampes, però era molt avorrit i em vaig adormir a mitat de les trampes i quan va arribar el meu iaio no podia entrar perquè jo  havia atrancat la porta amb el meu cos i el meu iaio va avisar als meus pares perquè creia que era algun problema de la clau, però em vaig despertar de seguida i van poder entrar. 
Em vaig passar dues setmanes sense vore la televisió i sense anar al parc a jugar.
                                                                                        Manuel