dimarts, 11 de maig de 2010

Les claus

  Un dia jo  estava amb els meus amics de la colla ,  vam quedar a les sis i mitja a la plaça de l'Ajuntament. Després de reunir-nos tots , vam quedar en anar al Mc'donalds , a esmorzar Jo em vaig demanar un Big Mag de tres pisos, es a  dir , una hamburguesa de tres pisos.
Després , vam decidir anar al cine , i vam vore dues pel.lícules , Alvin i les esquirols 2 , i també vam vore Planet 51.
Més tard , incluides les xiques , vam estar una hora i mitja  aproximadament , jugant al futbol, va ser molt divertit. Eren les set i mitja,i vam decidir anar a casa del meu cosí Ricardo, vam jugar a la wii, a amagar-nos, a la play station 3 , al bàsquet etc...
Després tots, menys el meu cosí Ricardo , vam decidir anar-nos tots a les nostres cases i quan vaig intentar entrar a ma casa em vaig adonar que havia perdut les claus .Els meus pares s'havien anat fora de casa , així que em vaig quedar fora de casa 2 hores.
                                                                                                   Juan