dimarts, 9 de novembre de 2010

EL TROL DE LES MUNTANYES

Diu la llegenda  que durant cada nit, a les muntanyes d’un poble que es diu Tirol, ix un monstre molt gran i terrorífic.Té pels per tot el cos. Uns diuen que és un llop, uns altres que és  un drac, però jo estic convençut de que és un trol.

Un dia un xiquet anava amb els seus pares i tingueren un tràgic accident, i desgraciadament els seus pares moriren. Aleshores el xiquet anà a aquelles muntanyes, es clavà dins de una cova i un ser estrany el va mossegar. Aquell xiquet va passar una nit horrorosa. Quan es va fer major ja tenia tot aquell poder controlat.

Cada nit ix eixe monstre i jo com tinc una casa allí el senc cada nit. Quan el trol es feia major tirava oli a la carretera i sempre quedava un xiquet viu, aleshores quan anava a la cova, ell l’estava esperant i ¡fashhhhh! el mosegava altra volta, i així passava succesivament. La veritat és que m’agradaria ser a mi alguna vegada el trol.

Aquesta llegenda m’he l’he inventat jo.

ALEX