dimarts, 13 de març de 2012

Entrevista a Hommer Simpson II




I amb aquesta, ja teniu totes les entrevistes. Espere que us hagen agradat. Ja sé, ja sé, que tot es pot millorar.  Però així és el procés d'aprenentatge : assaig i error i tornar a començar....Amb aquesta activitat, pense que tots em aprés moltes coses. Jo per suposat, he aprés moltíssimes. Ara ja sé com va un poc açò del muntatge. Ja sé que hem d'evitar els reflexos, els moviments de la càmera, els colors verds, etc...Vosaltres ja sabeu que quan millor preparació ( aprenentatge dels diàlegs, assaig de l'actuació, caracterització dels personatges...) , millor us eixirà. Us felicite perquè la vesprada que ho vam gravar em vau sorprendre amb el vostre entusiasme i el vostre interès. I això que de fons teníem el soroll dels helicòpters volant pel cel de València a la caça dels enemics...............


I ara, uns dies de descans o de no descans per a les falleres de la classe. Com us he dit aquest matí, res de deures ni d'estudis per uns dies..... Gaudiu del soroll i l'olor dels masclets  , si és que us agraden , i si no, feu com jo, se n'aneu ven junt per a descansar.


.......
Sí, sí, ja sé, no m'oblide de millorar el primer video, el de l'Agent 007. Ja el posaré.
Bones Festes!